Blog

Pridobite do 30.000€ nepovratnih sredstev za digitalizacijo elektronskega poslovanja

Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2017-2018

Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.

Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje:

a) Elektronsko izmenjavo med partnerji

b) Digitalizacijo nastopov na sejmih

c) Spletne strani za tuje trge

d) Spletne trgovine

e) Produktno-prodajne videe

f)  Krepitev kompetenc – usposabljanja.

Upravičenci so podjetja: (i) ki oddajo vlogo na predmetni javni razpis (prijavitelji), (ii) ki izpolnjujejo vsa določila predmetnega javnega razpisa in razpisne dokumentacije, (iii) za katere se izda sklep o dodelitvi sredstev in (iv) s katerimi se podpiše pogodbo o sofinanciranju.

Ciljne skupine: mikro, mala in srednje velika podjetja.

Upravičeni stroški so stroški storitev zunanjih izvajalcev (storitve v zvezi z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja) za izvedbo naslednjih ukrepov:

1.       Elektronska izmenjava med partnerji

2.       Digitalizacija nastopov na sejmih

3.       Spletne strani za tuje trge

4.       Spletne trgovine

5.       Produktno-prodajni video

6.       Krepitev kompetenc – usposabljanja.

Višina razpoložljivih sredstev:

Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, znaša največ do 2.500.000,00 EUR.

Roka za oddajo vlog sta:

1.       rok: 2. 10. 2017 in

2.       rok: 1. 3. 2018.

Več informacij o razpisu najdete tukaj.

Kadrovska evidenca in kadrovski informacijski sistem

V veliki večini podjetij uporabljajo za evidentirane kadrov in samo evidenco programe kot so EXCEL ali Google Sheets, v kombinaciji z ostalimi programi, ki že obstajajo na računalniku, v večini primerov so to programi iz zbirke Microsoft Office.

Vsi delodajalci morajo skrbeti za številne podatke, povezane s svojimi zaposlenimi, kako mora biti urejena kadrovska evidenca pa določa  Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti.

PREIZKUSI ZOHO PEOPLE

Prav vsak delodajalec je v skladu z Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti (Ur.l.št. 40/06, v nadaljevanju Zakon) dolžan skrbeti za in voditi številne podatke, povezane z zaposlenimi. Same evidence nam olajšajo poslovanje, saj od vas zahtevajo red in organiziranost in vam tako, če ne drugega, prihranijo veliko časa, ko izpolnjujete svoje obveznosti.

Evidence, ki jih mora voditi delodajalec in jih določa Zakon so:

  • evidenca o zaposlenih delavcih,
  • evidenca o stroških dela,
  • evidenca o izrabi delovnega časa,
  • evidenco o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu (v večini primerov gre za evidence v večjih podjetjih)

Evidenca o zaposlenih delavcih

Je zelo obširna in jo je potrebno voditi od dneva nastopa delavca, do dneva prenehanja. Evidenca zajema:

  • Podatke o delavcu (TRR delavca),
  • podatke o delavcu (ime, priimek, EMŠO, matična in davčna številka, prebivališče, državljanstvo, invalidnost,  idr.),
  • podatke o (morebitnem) delovnem dovoljenju delavca (velja le za tujce: vrsta, številka, trajanje delovnega dovoljenja, idr.),
  • podatki o sklenjeni pogodbi o zaposlitvi (datum sklenitve, nastop dela, vrsta in razlog sklenitve pogodbe, idr.),
  • podatki o prenehanju pogodbe o zaposlitvi (datum in način prenehanja pogodbe o zaposlitvi).

Evidenca o stroških dela

Evidenco o stroških dela je potrebno dopolnjevati mesečno in zajema:

  • Podatke o plačah in nadomestilih plač, ki bremenijo delodajalca (plača za tekoči mesec izplačana v skladu s kolektivno pogodbo oziroma pogodbo o zaposlitvi),
  • podatke o drugih stroških dela (povračila stroškov v zvezi z delom, regres, idr.),
  • podatke o zakonsko določenih prispevkih za socialno varnost za posameznega delavca (prispevki v breme delodajalca in prispevki v breme zavarovanca).

Evidenca o izrabi delovnega časa

Evidenca o izrabi delovnega časa se vodi predvsem z namenom pridobitev podatkov za obračun plače in zajema: podatke o številu ur, opravljene ure v času nadurnega dela, neopravljene ure, idr.

Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti

Vse podatke podrobno našteva Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti, vodenje podatkov v praksi pa dandanes po večini zajemajo različni računalniški programi za vodenje kadrovskih evidenc in obračun plač, ki so sicer plačljivi, vendar priročni, saj nam prihranijo veliko časa.

Kljub temu, da Zakon omenja, da je treba omenjene podatke voditi v času, ko je delavec zaposlen, pa so osebni podatki zajeti tudi v dokumentih, ki jih je potrebno pridobiti oziroma skleniti s sodelavci, nekatere od njih pa hraniti tudi trajno. Priporočljivo je, da ima vsak sodelavec tako imenovano PERSONALNO MAPO, v katero lahko vlagamo vso dokumentacijo, povezano z delavcem. Dokumenti, ki jih moramo imeti in tudi hraniti trajno pa so:

  • pogodba o zaposlitvi,
  • obrazec PD (potreba po delavcu – priporočljivo, vendar ne nujna trajna hramba),
  • prijava v zavarovanje – obrazec M1 (morebitne spremembe podatkov na obrazcu M3, morebitna prijava družinskih članov na obrazcu MDČ, po prenehanju pa tudi odjavni obrazec M2),
  • zdravniško spričevalo,
  • morebitne odločbe invalidskih komisij ipd.,
  • morebitne odpovedi s strani delavca ali delodajalca.

Glede na zgornje zahteve ki so predpisane v zakonu v Ur.l.št. 40/06, predlagamo uporabo kadrovskega informacijskega sistema ZOHO People.

PREIZKUSI ZOHO PEOPLE

Kako povečati obisk na spletni strani agencij z nepremičninami

Predloge za spletne strani nepremičninskih agencij

SE ukvarjate z prodajo nepremičnin! Potem je čas za spremembo dizajna vaše spletne strani. Na spodnji povezavi si lahko ogledate veliko različnih predlogov dizajnov spletnih strani.

V tej zbirki boste našli rešitve za vse najbolj priljubljene sisteme za upravljanje vsebin, kot so: WordPress, Joomla, PrestaShop, Zen Cart, Magento, osCommerce, Drupal, Facebook, ciljne strani, itd. Vsi dizajni za spletne strani so zgrajeni v skladu z najnovejšimi IT trendi in zagotavljajo vrhunsko delovanje na vseh napravah. Zahvaljujoč popolnoma odzivnemu oblikovanju, se bodo spletne strani samodejno prilagodile na katero koli ločljivost zaslona. Na ta način ne boste imeli nobenih težav s pisanjem kode za spletno stran.

Celoten seznam dizajnov spletnih strani najdete na seznam dizajnov.

Najboljši CRM programi

Odličen rezultat  za ZOHO CRM.

Pridobite BREZPLAČNO preizkusno verzijo ZOHO CRM na povezavi link.

 

Source: Capterra

Capterra's series of Top 20 reports covers three distinct topics: affordability, user-friendliness, and popularity. But when most people buy software, they're looking for a combination of all three of those qualities in one solution. Below, you can see where all of these reports intersect and which CRMs have made one or more of our Top 20 reports. The Capstone solutions in the center made all three reports, earning a place in the CRM spotlight. Check out these solutions and more in our Customer Relationship Management Software directory.

Top CRM Software Roundup