Najboljši CRM programi
Odličen rezultat za ZOHO CRM.
Pridobite BREZPLAČNO preizkusno verzijo ZOHO CRM na povezavi link.
Source: Capterra
Capterra's series of Top 20 reports covers three distinct topics: affordability, user-friendliness, and popularity. But when most people buy software, they're looking for a combination of all three of those qualities in one solution. Below, you can see where all of these reports intersect and which CRMs have made one or more of our Top 20 reports. The Capstone solutions in the center made all three reports, earning a place in the CRM spotlight. Check out these solutions and more in our Customer Relationship Management Software directory.
Prvi koraki z ZOHO CRM
Hitri vodič skozi ZOHO CRM
MICROSOFT PROJECT: Razpoložljivost virov (kapaciteta)
Upravljanje z viri (Resource management) je eden ključnih elementov projektnega vodenja. Program Microsoft Project je orodje s katerim si olajšamo načrtovanje in pregledovanje razpoložljivosti (kapacitet) virov. Pomembno je spremljanje človeških virov(skupine ali posamezniki) in tudi nečloveških virov (delovni stroji, materialni viri). Za prikazovanje poročil v Microsoft Project uporabljamo ukaz Projekt, Poročila izberemo Vizualna Poročila ali Poročila, odvisno katero vrsto poročila želimo.
Na spodnji slikah si lahko ogledamo razpoložljivost virov po mesecih. Prva slika prikazuje numerični prikaz razpoložljivosti virov na projektu, ki ga vodimo s programom Microsoft Project.
Komentar:
V prvem stolpcu (Razpoložljivost dela) prikazujemo celotno razpoložljivost skupine virov, razpoložljivost v mesecih od januarja do maja, se giblje od 1.280 ur do 640 ur v mesecu maju. To so ure, ki predstavljajo razpoložljivost virov izbrani skupini virov. V tretjem stolpcu (Redno delo) prikazujemo že dodeljeno delo celotni skupini virov. V drugem stolpcu (Preostala razpoložljivost) prikazujemo število ur, oziroma za koliko ur še lahko obremenimo celotno skupino virov. Vsota drugega in tretjega stolpca mora
bi enaka vrednosti prvega stolpca.
V mesecu februarju vrednost ni enaka: 1.280 ur ≠ 1.044 ur + 326
ur = 1.370 ur. Zakaj pride do razlike ? Pri planiranju smo virom dodelili več ur dela kot pa je njihova razpoložljivost dela (kapaciteta). Program Microsoft Project nam omogoča izravnavanje virov glede na njihove razpoložljivosti(kapacitete).
![]() |
| Razpoložljivost virov v tabeli prikazano z Microsoft Excel |
![]() |
| Grafični prikaz razpoložljivosti virov prikazano z Microsoft Excel |
PROJECT MANAGEMENT: Zakaj 61% projektov ni izvedenih v dogovorjenem obsegu ?
CHAOS MANIFESTO 2013, Standish Group (2013), v svojem zadnjem poročilu za leto 2012, pravi da je:
39% projektov uspešnih
(izvedenih v predvidenem času, v okviru proračunskih sredstev z zahtevanimi lastnostmi in funkcijami),
43% projektov zamuja
(niso izvedeni v predvidenem času, prekoračena proračunska sredstva, ne dosegajo zahtevanih lastnosti in funkcij),
18% neuspešnih projektov
(odpovedani projekti pred zaključkom ali dobavo naročniku in niso nikoli uporabljani).
Kako lahko povečamo uspešnost projektov?
- pregled nad celotnim projektnim okoljem procesov,
- pregled nad metodami,
- pregled nad stroški,
- pregled nad orodji,
- pregled nad sklepi,
- pregled nad optimizacijo,
- pregled notranjih in zunanjih vplivov,
- ter seveda brez dobrega ujemanja ekipe žal ne gre.
Uspešnost projektov povečamo z naslednjimi dejavniki:
Z uporabo kontrolnih listov pri projektih, nadzornih plošč in sledenje projektu predvidevamo zgodnje odkrivanje in opozarjanje na nepravilnosti na projektu, kar nam omogoča sprejemanje zgodnjih korektivnih ukrepov. Odprite si brezplačno orodje za vodenje projektov.
CRM: Kaj je CRM?
CRM je kratica za Customer Relationship Management. CRM je bil prvotno izraz, ki opisuje postopke in orodja za izboljšanje zadovoljstva strank, zadržanje obstoječih strank, rast obstoječih strank in iskanje novih strank.
Danes predstavlja CRM je celotno poslovno strategijo. CRM je vaš proces, prodajni proces, storitve za stranke in pridobivanje novih strank.
Deluje kot osrednje odlagališče za vaše stranke in zagotavlja popoln pregled nad vsemi vašimi strankami. Vsa poslovna okolja imajo lahko velike koristi od sistema CRM, ne glede na njihovo velikosti, lahko so to majhna ali velika podjetja.
Tradicionalni CRM je sestavljen iz več logičnih modulov. Ti moduli delujejo skupaj, tako da lahko poslovneži ustvarite in si ogledate celotno zgodovino stranke. Moduli so običajno logična ločitev podatkov, vendar z razmerij – na primer obstaja jasna razlika med računom in stik, vendar močno razmerja (Stik prebiva znotraj račun). Ti moduli so običajno:
Interesenti – oseba ali podjetje, ki je izrazilo zanimanje za vaše podjetje, vendar še ni izvedlo nakupa
Potencial – Interesenti, ki imajo verjetnost, da bodo izvedli nakup, v določenem časovnem obdobju in z določeno verjetnostjo
Računi – Podjetja s katerimi sodelujete
Stiki – v okviru podjetja s katerimi poslujete
Management – Smiselno in koristno poročanje, hiter pregled nad vašim poslovanjem od koder lahko izvlečemo poslovne podatke in pregledamo vrednosti nadzorne plošče,
Dejavnosti – Vodite evidenco, klicev, ko imate sestanek ali dodelite nalogo
Ponudbe / Računi – Ustvarite ponudbe in račune v CRM za dokončanje celotnega pregleda
Marketing – Pošlji e-poštno trženje, ustvarjanje socialne akcije in spremljajte njihov uspeh / učinkovitost akcij na enem mestu
Avtomatika – avtomatizirajte ponavljajoče se naloge, izboljšajte produktivnost z avtomatizacijo ključnih poslovnih dejavnosti.Preko spodnje povezave lahko pridobite program CRM za 10 uporabnikov brezplačno.



